+420 724 123 291 kamil@pichler.cz

Internetový marketing

Víte, jak se správně prezentovat na internetu?

V dnešní době už všichni dobře vědí, že prezentace sebe sama na internetu je velmi důležitá. Ať už jste majitelem velké společnosti, freelancer, instalatér a nebo kadeřnice, určitě si dobře uvědomujete, že je dobré mít webové stránky, kde na vás bude uveden kontakt a alespoň stručný popis toho, co a kde vlastně děláte.

Plánujete investici do tvorby webových stránek?

Všichni, kteří se rozhodnou, že si nechají udělat nový web, už jsou předem smíření s tím, že pokud budou chtít mít hezké a funkční stránky, asi je to nejspíš bude něco stát. Pokud jsou technicky založení a využijí k tomu nějakou službu zdarma, pak je to může stát “jen” jejich čas. Jestliže technicky zdatní nejsou, jsou odkázáni na pomoc nějakého odborníka, kterému za jeho práci zaplatí.

Ničemu nový web nepomohl a pořád vám nikdo nevolá?

Do nových stránek jste nainvestovali spoustu peněz. Jak je ale možné, že nikdo nevolá a na web nechodí žádní návštěvníci? Většina lidí si totiž myslí, že když si udělají nový krásný web (a klidně i za desítky tisíc), tak jim na něj z čista jasna začnou sami od sebe chodit tisíce lidí a objednávky nebo telefonáty se jenom pohrnou. Tak to ale rozhodně není. A víte proč?

Máte krásný nový web, ale nikdo na něj nechodí?

Pak tedy potřebujete začít řešit internetový marketing.

Co to vlastně je ten internetový marketing?

Stručně řečeno je to souhr několika různých způsobů a postupů, jak na váš web přivést lidi a dát o vás na internetu vědět vašim potenciálním zákazníkům. Možností je spousta a každému klientovi bude asi trošku víc vyhovovat jiný způsob. Pořád to bude ale o tom, abyste byli vidět a dokázali oslovit tu svoji správnou cílovou skupinu potenciálních, případně i stávajících zákazníků.

Jakým způsobem se tedy mohu zviditelnit na internetu?

Možností je opravdu celá řada. Jmenujme tedy jen pár nejvíce využívaných možností:

  • Optimalizace pro vyhledávače (SEO)
  • Reklamní kampaně PPC ve vyhledávacích a obsahových sítích
  • Firemní profil na sociálních sítích (Facebook, YouTube, Twitter, Instagram apod.)
  • Pro stávající zákazníky je vhodnou formou také e-mailing
  • Pokud provozujete e-shop, pak také porovnávače zboží jako např. Heuréka.cz, Zboží.cz apod.

Chcete pomoci se získáním nových zákazníků? Kontaktujte mě, rád s Vámi osobně proberu, jaké jsou Vaše možnosti.